چهارشنبه

سفر جومونگ به ایران













نشست خبري جومونگ در تهران
جومونگ :چقدر طرفدار دارم!
جام جم آنلاين: سونگ ايل گوك بازيگر نقش جومونگ كه به دعوت يكي از شركتهاي توليدكننده لوازم خانگي به ايران سفر كرده بعدازظهر امروز در نشست مطبوعاتي كه در سالن همايش‌هاي صداوسيما برگزار شد به سؤالات خبرنگاران پاسخ داد.
سونگ ايل گوک که صبح امروز سه شنبه وارد تهران شده بود در اين نشست خبري افزود: من از مردم ايران بسيار سپاسگزارم که از اولين لحظه ورودم در فرودگاه تا هتل و محل کنفرانس از من استقبال کردند من نمي دانستم که در ايران اين‌همه طرفدار دارم.
وي با اشاره به اينکه چند روز پيش با بازيکنان تيم واليبال سايپا به صورت تصادفي آشنا شدم گفت: با اينکه اين سريال در کره نيز طرفداران زيادي داشت براي نخستين بار از بازيکنان اين تيم شنيدم که اين سريال چقدر در ايران محبوبيت دارد.
سونگ ايل گوک درباره فيلم هاي ايراني گفت: من يک فيلم ايراني ديدم که تاثير شگرفي بر من گذاشت " من بچه هاي آسمان" را ديدم و فهميدم که دوکشور کره و ايران مشترکات فرهنگي زيادي دارند.
وي درباره بازي در فيلم هاي ايراني گفت: اگر فيلمسازان ايراني به من پيشنهاد بدهند و از داستان فيلمنامه خوشم بيايد خيلي دوست دارم با آنها همکاري کنم.
بازيگر نقش جومونگ گفت: ايران تمدن عظيمي دارد و کشور زيبايي است اطلاعات من تا قبل از ورود به کشور شما ، محدود به مطالعه چند کتاب تاريخي بود که اميدورام در اين سفر اطلاعات بيشتري بدست آورم ، آرزو دارم مردم ايران در آينده هم هواردار من باشند.
سونگ ايل گوک که در سريال افسانه جومونگ رزمي کار قهاري است، گفت : من رزمي کار نيستم اما تمام صحنه هاي اسب سواري سريال را خودم انجام دادم عاشق ورزشم و اگر وقت داشته باشم 5 تا 6 ساعت در روز ورزش مي کنم.
او که به تئاتر بيشتر از تلويزيون و سينما علاقه مند است درباره موفقيت افسانه جومونگ گفت: مهمترين دليل اين موفقيت ،فيلمنامه منسجم و داستان جذاب اين سريال است چرا که جومونگ درباره تاريخ باستان کره ساخته شده است و مردم از ديدن يک قهرمان که براي يکپارچه کردن کشورش مبارزه مي کند خوششان مي آيد.
سونگ ايل گوک درباره معني نام خود نيز گفت: ايل گوک به معناي کشور متحد است و من چون در اول اکتبر 1971 به دنيا آمدم و اين روز در کره يک روز نظامي است پدر و مادرم اين نام را براي من انتخاب کردند.
سونگ ايل گوک درباره صحنه هاي به ياد ماندني افسانه جومونگ نيز گفت : اين سريال سه سال پيش ساخته شده و صحنه هاي مختلفي داشت که مرا تحت تاثير قرارداد از آن جمله صحنه اي که من در باتلاق گير کردم و تا 7يا8 روز به علت گل و لايي که در گوش و حلقم گير کرده بود نتوانستم غذا بخورم.
ايل گوک که در ابتداي کنفرانس مطبوعاتي خود با خبرنگاران رسانه هاي مختلف از درگذشت رئيس جمهور سابق کره جنوبي با خبر شده بود گفت: اگر غمگين به نظرمي رسم عذر خواهي مي کنم چرا که كيم دائه‌جونگ مرد بسيار خوبي بوده است.
بازيگر نقش جومونگ درپاسخ به اين سوال که آيا ازدواج کرده است ؟ گفت: من به تازگي ازدواج کرده ام اما نه با بانو سوسانو.
سونگ ايل گوک بازيگر نقش جومونگ دراول اکتبر 1971 به دنيا آمد.
او فارغ التحصيل رشته فيلم و تئاتر از دانشگاه چيونگ جو است.
مادرش کيم ائول دونگ از بازيگران سرشناس کره است.
پدرپدربزرگش کيم دو - هان ژنرال معروف جنبش استقلال کره در ابتداي قرن بيستم بوده که در راه استقلال کره جان باخته است.
سونگ ايل گوک کار بازيگري حرفه اي ر ا از 1999 با يک سريال تلويزيوني آغاز کرد.

یکشنبه

دست و پا زدن اصلاح طلبان براي فرار از اقدامات عليه امنيت نظام است


دبير تشکيلات انجمن اسلامي دانشجويان مستقل در گفت و گو با برنا:

دست و پا زدن اصلاح طلبان براي فرار از اقدامات عليه امنيت نظام است

دبير تشکيلات انجمن اسلامي دانشجويان مستقل گفت : اعترافات ابطحي و عطريانفر براي اصلاح طلبان هزينه زيادي دارد ، جناح اصلاح‌طلب ، در حال دست و پا زدن براي يافتن راه فرار از اقداماتي که عليه امنيت جمهوري اسلامي و ملت شريف ايران بر حسب خودخواهي هاي خود داشته است .

محمد مهدي مسعودي در گفت و گو با خبرنگار سرويس دانشگاه برنا، گفت : اعترافات ابطحي به عنوان يکي از سران معروف اصلاح طلب و عطريانفر به عنوان ليدر رسانه اي اين جريان با اين صراحت براي اصلاح طلبان هزينه زيادي داشته است، خصوصا اينکه اعترافات اين اشخاص صدر اخبار رسانه ها داخلي و خارجي تبديل شده است.
وي ادامه داد : هر انسان منصفي وقتي اعترافات اين دو فرد را ديده باشد، پي مي برد که بدون اکراه و بدون اجبار اين حقايق را بيان داشته اند که مسلما بيان اين حقايق براي جناح اصلاح طلب و سران آن هزينه سنگيني خواهد داشت که بايد به لحاظ حقوقي در دادگاه حضور يافته و به ارائه توضيحات و رفع اتهامات از خود بپردازند .
دبير تشکيلات انجمن اسلامي دانشجويان مستقل تصريح کرد : دست و پا زدن جناح اصلاح‌طلب در اين برهه، براي يافتن راه فرار است از اقداماتي عليه امنيت جمهوري اسلامي و ملت شريف ايران بر حسب خودخواهي هاي خود انجام داده است .
وي با اشاره به زير سوال قرار دادن قوه قضائيه و مجريه توسط جناح اصلاح طلب گفت : تا روز گذشته اين گروه سياسي به نقد قوه مجريه مي پراختند و آن را قبول نداشتند و دستگاه قضاييه مورد قبول آنان بود ولي بعد از از اقدام شجاعانه قوه قضاييه باز اين افراد به خاطر منافعشان قوه قضاييه را هم انکار کردند و اين نشان مي دهد اين افراد دنبال تغيير ساختار قانون اساسي جمهوري اسلامي بودند.
مسعودي تصريح کرد : اگر اين جناح در انتخابات پيروز مي شدند، مسلما تلاش خود را براي تغيير ساختار نظام جمهوري اسلامي آغاز مي کردند که با هوشياري ملت ايران اين هدف ناکام ماند.
وي ياد آورشد : با توجه به اعترافات ابطحي و عطريانفر پاي برخي ازمسئولان مخصوصا شخص آقاي هاشمي رفسنجاني به اين مسئله باز شده است ما معتقديم نظام اسلامي تلاش دارد تا عدل علوي را در جامعه پياده کند و مهم ترين شاخصه عدل علوي اين بود که اميرالمومنين بين خود و عامه مردم تفاوت قائل نمي شد پس بين مسئولين کشور و عامه مردم نبايد تفاوت باشد و دادگاه با توجه به اعترافات ابطحي در مورد عملکرد هاشمي رفسنجاني ، مي طلبد ايشان را براي رفع اتهامات و ارائه توضيحات به دادگاه احضار کنند.
دبير تشکيلات انجمن اسلامي دانشجويان مستقل افزود : ما معتقديم در اين برهه هيچ تفاوتي بين مسئولان وعامه مردم نيست مخصوصا اينکه در اين جريان مجمع تشخيص پناهي شده براي جريان اصلاح طلب که به نظام جمهوري اسلامي خيانت کردند .

محاکمه عامل اصلی آشوب!!!!!!!!!!!!!!


دستپاچگي عامل اصلي آشوب‌ها از اعترافات بي‌سابقه عوامل كودتا
ميرحسين موسوي كه طي 2 ماه اخير به‌عنوان عامل اصلي اغتشاشات و تحريك مردم ايفاي نقش كرده است، با دستپاچگي در قبال اعترافات بي‌سابقه‌ي چند تن از عوامل كودتاي ناكام مخملي تلاش كرد از تنفر عمومي نسبت به اين پروژه بكاهد.
به گزارش رجانيوز، موسوي در گفت‌وگويي با سايت خود بدون اشاره به اينكه اصلي‌ترين افراد جريان موسوم به اصلاح‌طلبان، بر هماهنگي جريان كودتا با خارج تأكيد كرده و ادعاي تقلب را اسم رمز شورش خوانده‌اند، همانند ادعاهاي غيرمستند خود در خصوص انتخابات، اين اعترافات را دروغ‌پراکنی‌های رسانه غیرملی و برخی افراد و تریبون‌ها خواند و تأكيد کرد: به‌رغم ادعای مخالفان، این جنبش حق‌طلبانه و معنوی کوچکترین ارتباطی با خارج ندارد و کاملاً داخلی است و ملت ما به خوبی نسبت به اهمیت این فاصله‌گذاری با بیگانگان آگاه است و بر اساس تجربیات دویست‌ساله خود نسبت به نیات اجانب با سوءظن برخورد می‌کند.
اين اظهارات در حالي از سوي عامل اصلي تحريك به آشوب‌ها و اغتشاشات بيان شده است كه مشخص نيست به چه دليلي تاكنون هيچ برخوردي با وي صورت نگرفته است.
با اين حال، علاوه بر موسوي، چهره‌های اصلاح‌طلب و رسانه‌های آنها كه از مدت‌ها قبل در اقدامی مشترک با رسانه‌های ضد نظام کوشیده بودند با طرح ادعاهایی از جمله "تحت فشار بودن"، از اهمیت اعترافات بازداشت‌شدگان بکاهند و آن‌ها را فاقد وجاهت قانونی و حتی شرعی جلوه دهند، اما اعترافات امروز محمد علی ابطحی به قدری تکان دهنده بود كه بلافاصله سایت‌های مخالف نظام را دچار دستپاچگی کرد.
بر اساس این گزارش، دستپاچگی در محیط‌های مجازی از جمله سایت "فیس‌بوک" و سایت "بالاترین" که واکنش های سریعی از خود بروز می دهند، بیش از دیگر رسانه‌ها به چشم می‌خورد.
گردانندگان این رسانه‌ها پیش از آنکه اشاره‌ای به موضوع و محتوای اعترافات آشکار محمد علی ابطحی کنند، سعی کرده اند با مانور بر روی تصاویر منتشر شده از وی در دادگاه امروز و بیان اینکه "ابطحی لاغر شده"، از تاکیتک مظلوم‌نمایی استفاده کرده و بهت عمومی از این اعترافات را با حاکم کردن فضای احساسی به حاشیه برانند.