چهارشنبه

نابودی زمین تا سال 2012 - kill earth in 2012


گروه فناوریهای نوین: بر اساس شواهد علمی موجود و مدارک تاریخی قدیمی نظریه هایی که به احتمال نابودی جهان تا سال 2012 پرداخته است مورد بررسی قرار گرفته است. بسیاری از دانشمندان با توجه به شرایط کنونی زمین و بحرانهای موجود بسیار نگران حیات بشر بوده و به مطالعه بر روی حقایقی می پردازند که می تواند روزی منجر به اتمام حیات بر روی سیاره آبی شود. به اعتقاد برخی نظریه ها پایان یافتن جهان که در تقویم باستانی اقوام مایان تاریخ آن سال 2012 ذکر شده است می تواند به دلایل مختلفی به واقعیت تبدیل شود. نشریه تلگراف نیز با توجه به این نظریه ها و مدارک به بررسی برخی از این دلایل و میزان احتمال تحقق آنها تا سه سال آینده پرداخته است.
1- حمله بیگانگان فضاییاین پدیده در ابتدا به موضوع بسیاری از آثار هنری علمی تخیلی تبدیل شد اما به تدریج محققان دریافتند که نگرانی از حمله بیگانگان به زمین رو به افزایش است. تعداد موارد مشاهده یوفوها افزایش پیدا کرده و نشانه ها و مدارک زیادی از مشاهده این پدیده های غریب ارائه شده است. از جمله این شواهد تلاش دولتهای مختلف در سرتاسر جهان برای کنترل یوفوها طی 50 سال گذشته است. اما با وجود تمامی این شواهد و مدارک که بسیاری آنها را خیالی و زاده توهم شاهدان می دانند، احتمال وقوع حمله بیگانگان به زمین تا سال 2012 تنها 0.1 از 10 تخمین زده شده است.
2- برخورد با زمین
3- بحران خورشیدی
4- تغییر قطبهای مغناطیسی
5- ابر آتشفشان
6- نقطه اوج نفتی
7- نابودی نسل زنبورها برای دیدن ادامه مطلب به سایت http://www.gol-sepandar.blogspot.com/

دوشنبه

گوسفندسواری بچه 2 ساله


تصاویر جالب و دیدنی


























این سریال داستان گروهی از بازماندگان انفجار پرواز Oceanic ۸۱۵ بر فراز جزیره‌ ناشناس در اقیانوس آرام است. سبک کلی سریال معما گونه‌است و با یافتن هر پاسخ چندین سوال نو بوجود می‌آید.در این سریال از فلاش بک به شدت استفاده می‌شود، به صورتی که هر بار که شخصیتی در مرکز توجه قرار می‌گیرد، گذشته‌ای از او نمایش داده می‌شود که اطلاعاتی مربوط به دورهٔ قبل از سوار شدن به پرواز به ما می‌دهد.داستان Lost دربارۀ عده ای از سرنشینان یه هواپیماس که در مسیر سیدنی به لوس آنجلس دچار سانحه می شه و سقوط می کنه. کسانی که زنده مونده ان منتظر کمک هستن اما بعد از گذشت چندین روز هیچ خبری نمی شه و ناچار می شن یه جوری از پس زندگی در یک جزیرۀ متروک بر بیان... اما ظاهرا جزیره متروک نیست و "دیگران" هم در این جزیره زندگی می کنن... شب ها صداهای وحشتناکی شنیده می شه و روزها اتفاقات عجیبی میفته..... اما این فقط شروع ماجرا بود ....برای اکثر مادیدن یک قسمت از سریال گمشدگان مساوی بوده است با"هفته ها بی خوابی"اين مجموعه در "اوهایو" فيلم برداري شدهبه علت تعدد هنرپيشگان و لوكيشن خاصیکی از پرهزينه ترين سريالهاي تلويزيوني استکه تا بحال از تلویزیون های جهان پخش شده استو تازه نکته جالب این است کهتا بحال چندین كتاب در مورد محتواي ادبي ، فلسفي ، جامعه‌شناسي و…اين سريال به چاپ رسيده استتعداد بينندگان "فصل اول" اين سريال "بجز ما و شما"تا این لحظه " 137 میلیون نفر " بوده استحتما باور می کنیم که در مورد یک سریال آمار وحشتناکی می باشد!!غير ممكن است کسی اين سريال را تماشا کند و حاضر نشود كه راجع به بعضي از مسايل مورد بحث در سريال اطلاعاتی کسب کند و سوالاتی برایش پيش نياید این سریال آنچنان فکر انسان را درگیر می کند که اکثر افرادی که سریال را دیده اند" شبها خواب می بینند "که در جزیره همراه با گمشدگان هستند و ...به دنبال راهی برای گریز از خطرات موجود می گردنداگر می خواهیم تجربه اي متفاوت از تماشاي يك سريال داشته باشیم به تماشای اين سريال بنشینیم





با فلاش بک هایی که در جاهای مختلف فیلم وجود داره با شخصیت و گذشتۀ تک تک کاراکترهای سریال آشنا می شیم. خیلی از بیننده ها این فلاش بک ها رو اضافی می دونن و ترجیح می دن بیشتر به حوادث زمان حال پرداخته بشه در صورتیکه خیلی از نکات و دلایل عکس العملی که شخصیت ها نشون می دن ریشه در حوادث گذشته داره.این سریال در هاوایی تصویربرداری شده و طبعا مناظر بسیار زیبایی داره. البته نباید از هنر تصویربردار هم غافل بود که تونسته حس هر سکانس رو به بهترین شکل ممکن به بیننده منتقل کنه. تدوین در این فیلم یکی از کلیدی ترین ویژگی هاست اون هم به دلیل وجود داستان های موازی فراوان در زمان حال و گذشته. البته به نظر من کار تدوینگر در سری اول این مجموعه به مراتب بهتر از سری دوم و سومه.بازیگران از همون قسمت اول نقش خودشون رو به بهترین شکلی ایفا می کنن، خصوصا شخصیت جان لاک که اصلا میمیک صورتش جون می ده برای بازی کردن نقش آدم های مرموز. بازیگر نقش جک (نقش اول سریال) و سعید (بازیگر هندی الاصلی که در این سریال نقش یک عراقی رو بازی می کنه) هم خیلی خوب جا میفتن و بهشون علاقۀ خاصی پیدا می کنیم.جدای از تمام ویژگی های مثبت این سریال باید به موسیقی بسیار بسیار زیبای اون اشاره کرد که به ساده ترین شکل ممکن، تاثیرگذارترین لحظات رو خلق می کنه. تیتراژ پایانی که فوق العاده اس و هیچوقت از یاد نمی ره.


چهارشنبه

اکسین ادز راهی به سوی ثروت

اگر تا به حال با اینگونه سیستمهای کلیکی کار نکرده اید ، به طور خلاصه کار با این سایت ها را شرح می دهم:
با عضویت در این سایت ها، به شما یک کد تبلیغات داده می شود که باید آن را در قالب سایت یا وبلاگتان قرار دهید. با کلیک هر بازدید کننده بر روی تبلیغات ، مبلغی بین 30 تا 80 تومان به حساب شما افزوده می شود.
توجه (وبلاگها) : برای قرار دادن این كد در وبلاگ ابتدا وارد پنل مدیریت وبلاگ خود شوید. سپس بر روی ویرایش قالب وبلاگ كلیك كنید و کد را درون قالب کپی کنید.
از این پس هر بازدید کننده ای که وارد سایت یا وبلاگتان شده و بر روی تبلیغات کلیک کند، به درآمد شما افزوده می شود.
پس در ابتدا شما باید یک وبلاگ داشته باشید.
اگر وبلاگ ندارید، می توانید از سرویس
بلاگ اسکای، ایران بلاگ و ... استفاده کنید.
پیشنهاد می کنم از بلاگفا تحت هیچ شرایطی استفاده نکنید. هیچ سرویسی از خودش مزخرف تر وجود نداره.
برای کار با سیستمهای کلیکی
نمی توان از بلاگفا استفاده کرد. چون در بلاگفا اجازه نمایش تبلیغات ندارید.اکسین ادز معتبرترین سیستم کلیکی در ایران می باشد.
تبلیغات گرافیکی:هر کلیک 300 تا 800 ریال
تبلیغات متنی (لینک باکس) : هر کلیک 300 ریال
حداقل پرداخت: 25هزار تومانپرداخت به حساب های سیبا (ملی) و سپهر (صادرات)