یکشنبه

محاکمه عامل اصلی آشوب!!!!!!!!!!!!!!


دستپاچگي عامل اصلي آشوب‌ها از اعترافات بي‌سابقه عوامل كودتا
ميرحسين موسوي كه طي 2 ماه اخير به‌عنوان عامل اصلي اغتشاشات و تحريك مردم ايفاي نقش كرده است، با دستپاچگي در قبال اعترافات بي‌سابقه‌ي چند تن از عوامل كودتاي ناكام مخملي تلاش كرد از تنفر عمومي نسبت به اين پروژه بكاهد.
به گزارش رجانيوز، موسوي در گفت‌وگويي با سايت خود بدون اشاره به اينكه اصلي‌ترين افراد جريان موسوم به اصلاح‌طلبان، بر هماهنگي جريان كودتا با خارج تأكيد كرده و ادعاي تقلب را اسم رمز شورش خوانده‌اند، همانند ادعاهاي غيرمستند خود در خصوص انتخابات، اين اعترافات را دروغ‌پراکنی‌های رسانه غیرملی و برخی افراد و تریبون‌ها خواند و تأكيد کرد: به‌رغم ادعای مخالفان، این جنبش حق‌طلبانه و معنوی کوچکترین ارتباطی با خارج ندارد و کاملاً داخلی است و ملت ما به خوبی نسبت به اهمیت این فاصله‌گذاری با بیگانگان آگاه است و بر اساس تجربیات دویست‌ساله خود نسبت به نیات اجانب با سوءظن برخورد می‌کند.
اين اظهارات در حالي از سوي عامل اصلي تحريك به آشوب‌ها و اغتشاشات بيان شده است كه مشخص نيست به چه دليلي تاكنون هيچ برخوردي با وي صورت نگرفته است.
با اين حال، علاوه بر موسوي، چهره‌های اصلاح‌طلب و رسانه‌های آنها كه از مدت‌ها قبل در اقدامی مشترک با رسانه‌های ضد نظام کوشیده بودند با طرح ادعاهایی از جمله "تحت فشار بودن"، از اهمیت اعترافات بازداشت‌شدگان بکاهند و آن‌ها را فاقد وجاهت قانونی و حتی شرعی جلوه دهند، اما اعترافات امروز محمد علی ابطحی به قدری تکان دهنده بود كه بلافاصله سایت‌های مخالف نظام را دچار دستپاچگی کرد.
بر اساس این گزارش، دستپاچگی در محیط‌های مجازی از جمله سایت "فیس‌بوک" و سایت "بالاترین" که واکنش های سریعی از خود بروز می دهند، بیش از دیگر رسانه‌ها به چشم می‌خورد.
گردانندگان این رسانه‌ها پیش از آنکه اشاره‌ای به موضوع و محتوای اعترافات آشکار محمد علی ابطحی کنند، سعی کرده اند با مانور بر روی تصاویر منتشر شده از وی در دادگاه امروز و بیان اینکه "ابطحی لاغر شده"، از تاکیتک مظلوم‌نمایی استفاده کرده و بهت عمومی از این اعترافات را با حاکم کردن فضای احساسی به حاشیه برانند.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر