یکشنبه

دست و پا زدن اصلاح طلبان براي فرار از اقدامات عليه امنيت نظام است


دبير تشکيلات انجمن اسلامي دانشجويان مستقل در گفت و گو با برنا:

دست و پا زدن اصلاح طلبان براي فرار از اقدامات عليه امنيت نظام است

دبير تشکيلات انجمن اسلامي دانشجويان مستقل گفت : اعترافات ابطحي و عطريانفر براي اصلاح طلبان هزينه زيادي دارد ، جناح اصلاح‌طلب ، در حال دست و پا زدن براي يافتن راه فرار از اقداماتي که عليه امنيت جمهوري اسلامي و ملت شريف ايران بر حسب خودخواهي هاي خود داشته است .

محمد مهدي مسعودي در گفت و گو با خبرنگار سرويس دانشگاه برنا، گفت : اعترافات ابطحي به عنوان يکي از سران معروف اصلاح طلب و عطريانفر به عنوان ليدر رسانه اي اين جريان با اين صراحت براي اصلاح طلبان هزينه زيادي داشته است، خصوصا اينکه اعترافات اين اشخاص صدر اخبار رسانه ها داخلي و خارجي تبديل شده است.
وي ادامه داد : هر انسان منصفي وقتي اعترافات اين دو فرد را ديده باشد، پي مي برد که بدون اکراه و بدون اجبار اين حقايق را بيان داشته اند که مسلما بيان اين حقايق براي جناح اصلاح طلب و سران آن هزينه سنگيني خواهد داشت که بايد به لحاظ حقوقي در دادگاه حضور يافته و به ارائه توضيحات و رفع اتهامات از خود بپردازند .
دبير تشکيلات انجمن اسلامي دانشجويان مستقل تصريح کرد : دست و پا زدن جناح اصلاح‌طلب در اين برهه، براي يافتن راه فرار است از اقداماتي عليه امنيت جمهوري اسلامي و ملت شريف ايران بر حسب خودخواهي هاي خود انجام داده است .
وي با اشاره به زير سوال قرار دادن قوه قضائيه و مجريه توسط جناح اصلاح طلب گفت : تا روز گذشته اين گروه سياسي به نقد قوه مجريه مي پراختند و آن را قبول نداشتند و دستگاه قضاييه مورد قبول آنان بود ولي بعد از از اقدام شجاعانه قوه قضاييه باز اين افراد به خاطر منافعشان قوه قضاييه را هم انکار کردند و اين نشان مي دهد اين افراد دنبال تغيير ساختار قانون اساسي جمهوري اسلامي بودند.
مسعودي تصريح کرد : اگر اين جناح در انتخابات پيروز مي شدند، مسلما تلاش خود را براي تغيير ساختار نظام جمهوري اسلامي آغاز مي کردند که با هوشياري ملت ايران اين هدف ناکام ماند.
وي ياد آورشد : با توجه به اعترافات ابطحي و عطريانفر پاي برخي ازمسئولان مخصوصا شخص آقاي هاشمي رفسنجاني به اين مسئله باز شده است ما معتقديم نظام اسلامي تلاش دارد تا عدل علوي را در جامعه پياده کند و مهم ترين شاخصه عدل علوي اين بود که اميرالمومنين بين خود و عامه مردم تفاوت قائل نمي شد پس بين مسئولين کشور و عامه مردم نبايد تفاوت باشد و دادگاه با توجه به اعترافات ابطحي در مورد عملکرد هاشمي رفسنجاني ، مي طلبد ايشان را براي رفع اتهامات و ارائه توضيحات به دادگاه احضار کنند.
دبير تشکيلات انجمن اسلامي دانشجويان مستقل افزود : ما معتقديم در اين برهه هيچ تفاوتي بين مسئولان وعامه مردم نيست مخصوصا اينکه در اين جريان مجمع تشخيص پناهي شده براي جريان اصلاح طلب که به نظام جمهوري اسلامي خيانت کردند .

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر